Thursday, September 15, 2011

semester baru.......ape yang lain???


Salam sume......
Lama dah kan aku tak wat post....
Malas ekpon...hehehe
Tapi oleh sebab ade orang tu dah teringin sangat nak bace post baru ni, so aku yang baik hati ni pon buat la post yang tak tau hujung pangkal ni...hihihi



Sebenarnye tak de mnde sangat aku nak citer ni tapi oleh sebab minggu pertama semester yang ketiga ni dah abes, so aku nak wat komen skit.
Mula2 start kuliah rase malas giler coz dah lame sangat berhibernate kat umah. Otak aku pon dah rase lembab semacam dah...


Ye la...duk umah wat pe sangat..
makan...


tido...


tengok tv...


2 je la....
Nak study pon malas....erk...sebenarnya rase nak study tu ade tapi biasa la tangan tu susah sangat nak bergerak tuk buka lecture notes...
So, rase nak study tu terperap je la kat otak tu wat jeruk...



Tapi bile dah abes seminggu ni rase semangat nak blajar tu dah kembali pulih ‘kot’ coz prof2 sekalian pon dah start push kitaorang....


Ye la lau prof2 tak push kitaorang ni tak jadi la kitaorang doktor gamaknye...
Tapi bagi aku bgus la prof2 push kitaorang dengan wat klas tutor even sebelom ni one in the blue moon tutor ni ade....


Conclusionnye....first week for the third sem looks good. Tapi tak tau la lepas ni jadi gane plop...hehehe
Anyway, ari sb2 ni aku kna jage booth pameran kat kampus induk time petang....
BERDUA shaja dengan member aku sorang ag sedangkan shift lain 3 orang keatas...
So, aku tak tau la pe yang akan jadi dengan booth time kitaorang jage nanti....


Hidup ke ntah...hehehe
Dah la dua2 tak reti cakap mane....
Aku rase lau ade orang tanye nanti aku wat dek je la ... kehkehkeh
k...dah la tu


aku wat post ni pon sekadar nak mengubati kerinduan korang kat aku...
k...babai....
wassalam ^_^

6 comments:

  1. hahaha..sama r kita nye keje kat rumah...

    makan+tido+tv/radio....haha....tapi mmg

    kamcing giler dgn mak ngan abah...rindu

    la plok kt parents ni....haish...

    tapi..siang giler mung 2 org je yg jaga

    booth..aku nyerterlebih ramai la plok yg

    jaga booth ari sabtu ni....huhu..

    ReplyDelete
  2. aku pon ari sabtu ayub...

    cume aku shift petang....

    sep2 mg shift mlm kn....

    ReplyDelete
  3. yup....kawan jaga booth malam la...mmg x dop org

    la time2 g2...hehehe..boleh lah esok mencuci

    mata di kusza nye...huhu

    ReplyDelete
  4. aku tok rindu ko mung la asma...hahaha

    ReplyDelete
  5. cis iman....

    jangan r ckp terang2...

    jatuh r standard aku...

    hahaha

    ReplyDelete