Monday, April 4, 2011

feeling yang tak pasti

salam sume........
ari ni tak expect pon yang aku akan buat post malam  ni.....
ye la aku ni bukan rajin sangat nak wat post baru ni.....
tapi malam ni tetiba je aku rasa nak luahkan perasaan aku ni sikit....
ape yang aku nak luahkan mesti korang tertanya2 kan......
sebenarnya tak de pape yang besar pon tapi juz rasa kehilangan.....



kehilangan sape????agak2 sape?bf?kawan?atau family??...
hehehe.nak kata bf aku tak de ....nak kata family pon tak jugak sebab InsyaALLAH ari khamis ni aku balik.....
so...yang mana aku tak sebut tulah jawapannya......
kenapa rasa kehilangan kawan????...
sebab ade kawan yang aku rapat sebelum ni dah jadik suam2 kuku dah...
aku pon tak tahu mana silapnya.......salah aku ke or salah keadaan....
papepon yang pasti aku rase sedih sangat2.....


tapi aku pon dah kamceng dengan orang laen sejak akhir2 ni.....
harap2nya friendship kitaorang akan kekal sampai bila2.....
k....dah la ....nak study plak ni...
sampai cini je la ek...
nanti aku rajin aku share lagi dengan korang ok......sayonara....^_^

p/s : tak suka english...dah la banyak assignment...bila nak mansuh english ni?hehehe

4 comments:

  1. sabar yer asma...Dr.Cinta kan ada...hik3...kita kan kawan untuk selama2nya...ada apa2 masalah bg tau Dr.Cinta ye...huahua...ikhlas ni tau..Sabar sek ganu kita...

    ReplyDelete
  2. hahaha......
    thanks dr cinta....
    InsyaALLAH lau sy ade masalah yg tak sy mampu slesai sendiri sy crik dr cinta....hehehe

    ReplyDelete
  3. ish3...pasangan kekasih bermadu kasih ka..kehkehkeh...ya..btul tu...kami akan jadi sahabat anda..rakan anda..dan taulan anda sampai hujung nyawa..insyaALlah.. =)

    ReplyDelete
  4. dr.csi...ayt ko yg ats tu memang nak kena sekeh kepala ngan aku...ngeeee
    tapi ayat yg seterusnya may ALLAH bless u ^_^

    ReplyDelete